19 Haziran 2012 Salı

Hangi Üye Kavgada Yener / Döver?

Hangi Üye Kavgada Yener / Döver?



Bu günki bi olay sonucu annemden 5dkcık izin alıp bu anketi açmak farz oldu gibime geliyo? Olay şöyle:



Bu gün Trendy dergisi alıp servis bekledim. Sonra binip okula gittim. Okulda hocanın gelmesini beklerken SS501 posterine dalmış bir vaziyette üyelerin gözlerinin, gülüşlerinini kıyafetlerinin harikalarına dalmışken arkadaşım Bilal gelip sırtıma vurdu ve napıyosun dedi. Ben de Prenslerime bakıyorum dedim. Bende bakabilirmiyim dedi ve bende tabi dedim. Bana teker teker isimlerini sordu ve söyledim. Çnlileri, Japonları ve Korelileri nasıl ayırt ettiğimi sordu onuda söyledim. SS501 hakkında bi çok soru sordu yanıtladım. Ona "Love ya" ve "Let me be the one" şarkılarını dinlettim. Tek kelimeyle bayıldı. En son bir soru sorabilir miyim dedi, Bende tabi dedim. Cevabını veremediğim tek soru bu oldu?

Soru aynen şöyleydi:

Bunlar kavga etse hangisi döver?



Bakınıp kaldım ve Bilalin bu sorusundan sonra meraktan çatladım bende.



O yüzden Anket açayım dedim çünkü gerçekten merak ediyorum?



Sizce SS501 üyeleri kavga etse (Allah korusun) hangisi döver?



Not: Lütfen oppanızı söylemeyin kalbinizden kim geçiyosa ve kimin daha güçlü olduğuna inanıyorsanız onu söyleyin?





Yarın gidip bu cevabı vericem tabiki Sizin yardımlarınız sayesinde..





Saçma bi konu olduysa çok çok üzgünüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder